Microsoft Office újdonságok, verzióváltás támogatása

Tanfolyam kódja:
MFMSOFFVV
Tanfolyam hossza:
8 tanóra, 1 nap, 9.00-16.30
Ára:
19 500 Ft + Áfa
Akciók:

Anyák napja egész évben

Online kedvezmény

Rövid ismertetés:

Tanfolyamunk a Microsoft Office 2016 és 2013 verzióiban megjelent újdonságokat ismerteti megkönnyítve a váltást. A képzésen átvesszük az újdonságokat és a változásokat az előző verziókhoz képest. A tanfolyamot igény szerint bármely két Office verzió különbségeire fókuszálva meg tudjuk tartani.

Előfeltételek:

Microsoft Word, Excel, PowerPoint és Outlook alapismeretek

Kiknek ajánljuk?

Olyan cégeknek vagy egyéni Microsoft Office felhasználóknak, akik a Microsoft Office egy korábbi verziójával dolgoznak jelenleg, frissebbre váltanak a jövõben, és felmerült az igény a Microsoft Office új változatának mélyebb megismerésére, az újdonságok alkalmazására.

Képzés nyelve:
Magyar
Részletes leírás:

A tanfolyamon átvesszük a Microsoft Office 2016 vagy igény szerint az Office 2013 általános újdonságait, majd egyesével kitérünk a négy leggyakrabban használt alkalmazására, az Excel, Word, PowerPoint és Outlook termékre. Az Office más részeinek a változásait is be tudjuk mutatni (pl. Access), illetve lehet a tanfolyamot akár csak egy megismerni kívánt termékre fókuszálni. (pl. Excel 2016 újdonságok). Egyedi igények esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

Javasolt tematika:

1. ÁLTALÁNOS OFFICE SZOLGÁLTATÁSOK<h/4>

1.1. Felhő szolgáltatások és lehetőségek
1.2. Közös munkavégzés, valós idejú fájl szerkesztés
1.3. Mentés és megnyitás új funkciói
1.4. Grafikai fejlesztések
1.5. Kereső funkciók
1.6. Az Office Fluent kezelőfelület
1.7. Minipult
1.8. Képernyő tartalom beszúrása képkén
1.9. Együttmúködés az irodában és bárhol a világon
1.10. SkyDrive integráció

 

2. EXCEL

2.1. Azonnali adat elemzés
2.2. Új diagram funkciók
2.3. Kimutatás készítés funkciói
2.4. Függvények
2.5. Power Map
2.6. Adatkapcsolatok
2.7. Power View
2.8. Inquire
2.9. Azonnali adatelemzés
2.10. FlashFill
2.11. Új adatelemző eszközök
2.12. Idősor
2.13. Tartománynevek használata
2.14. Értékgörbék
2.15. Szeletelő

 

3. WORD

3.1. Változáskövetés funkciói
3.2. Képek, videók szerkesztésének lehetőségei
3.3. PDF fájlok szerkesztése
3.4. Digitális aláírás
3.5. Megnyitás funkciók
3.6. Navigáció és keresés a navigációs ablakkal
3.7. Tipográfiai eszközök
3.8. A szöveg felépítése építőelemekből
3.9. Saját építőelemek készítése

 

4. POWERPOINT

4.1. Előadói nézet
4.2. Online bemutató
4.3. Tervezés, szerkesztés (objektumok, alakzatok, színek, hang és video támogatás)
4.4. Rögzítés parancslap
4.5. A bemutató közös szerkesztése
4.6. Animációk és áttúnések
4.7. A prezentáció vetítése
4.8. Közösségi integráció

 

5. OUTLOOK

5.1. Üzenetek előzetes megtekintése
5.2. Gyors válaszok
5.3. Gyors múveletek
5.4. Testre szabható mappák
5.5. Új naptár funkciók
5.6. CLUTTER mappa
5.7. Jogosultságok beállítása

5.8. Teendősáv

5.9. Üzenetek létrehozása
5.10. Fájlmellékletek kezelése
5.11. Beérkezett üzenetek mappa nézetei
5.12. Outlook Közösségi Összekötő
5.13. Helyiségkereső
5.14. Outlook 2013 Webalkalmazás
5.15. Közösségi integráció (Facebook, LinkedIn stb.)
Vissza


Hasonló tanfolyamok listája:

A tanfolyamon a hallgatók elsajátítják a Microsoft Access használatát, megismerkednek az adatbázis-kezelés fogalmával, az adatmodellekkel, és megtanulják használni az adatbázis-kezelő programot. Képesek lesznek megtervezni és felépíteni egyszerű adatbázisokat, valamint elkészíteni a hozzájuk tartozó felhasználói felületet. Az oktatás gyakorlati jellegű, folyamatosan gyakorlati példák megoldásán keresztül mutatjuk be a szükséges ismereteket.

A tanfolyamon a hallgatók megismerik a Microsoft Access professzionális lehetőségeit. Megtanulják az Access adatbázisok funkcióinak tetszőleges kiterjesztését a Visual Basic for Applications (VBA) programozási nyelvvel.

A tanfolyamon a hallgatók elsajátíthatják a Microsoft Excel alapfokú használatát: dokumentumok kezelése, formázások, hivatkozások, képletek és egyszerűbb függvények használata, diagramok létrehozása. Az oktatás gyakorlati jellegű, az üzleti-pénzügyi területekből vett egyszerűbb gyakorlati példák megoldásán keresztül mutatjuk be a felhasználók mindennapi munkájához szükséges ismereteket. A kurzus célja, hogy a hallgatók elsajátíthassák a munkájukhoz szükséges programozást nem igénylő alapvető Excel képességeket.

A tanfolyamon a hallgatók elsajátíthatják a Microsoft Excel professzionális használatát, elsősorban a függvényekre, kimutatásokra, nagy és komplex adattáblák kezelésére koncentrálva. Az oktatás gyakorlati jellegű, az üzleti-pénzügyi területekből vett összetett gyakorlati példák megoldásán keresztül mutatjuk be a felhasználók munkájához szükséges ismereteket. A kurzus célja, hogy a hallgatók elsajátíthassák a munkájukhoz szükséges (programozást nem igénylő) professzionális Excel képességeket.

A tanfolyamon a hallgatók elsajátíthatják a Microsoft Excel makró programozás alapjait - grafikus vezérlők használata és alapszintű Visual Basic for Applications (VBA) programozás.

A Power Pivot elnevezésű ingyenes Excel kiegészítő a Microsoft önkiszolgáló BI eszköze, melyet az Excel 2013 már beépítve tartalmaz. Segítségével több különböző rendszerből érkező nagymennyiségű adatot köthetünk össze Excelben, azokat egységesen elemezhetjük, az elemzés eredményét vizualizálhatjuk, és megoszthatjuk a kollegáinkkal.

A tanfolyamon a hallgatók megismerik az Office 365 felhő alapú környezet szolgáltatásait, képesek lesznek az Office online eszközeit hatékonyan, a csoportmunka lehetőségeit maximálisan támogatva használni

A tanfolyam célja a Power BI eszköz bemutatása, amely képessé tesz nagy mennyiségű, akár különböző adatforrásokból származó adatokból hatékony és gyors elemzések készítésére, valamint ezeket úgy prezentálni a döntéshozók felé, hogy abból könnyen lehessen a döntések meghozatalához hasznos információkat kinyerni. Mindezt önállóan, IT szakemberek támogatása nélkül.

A tanfolyamon a hallgatók elsajátítják a Microsoft Office PowerPoint használatát. A PowerPoint a Microsoft Office programcsomag szerves részét képező alkalmazás, amely bemutatók, vetített-képes előadások és ezekhez tartozó segédanyagok előállítására szolgál. Az oktatás gyakorlati jellegű, folyamatosan példák megoldásán keresztül mutatjuk be a szükséges ismereteket. A képzés célja, hogy a képzésen résztvevő elsajátítsa a Microsoft PowerPoint alkalmazás használatát, képes legyen bemutatók, vetített-képes előadások és ezekhez tartozó segédanyagok készítésére.

A legelterjedtebb projektvezetési segédeszköz bemutatása gyakorlati példák segítségével.

A Microsoft Project Server használata, valamint a hatékonyság növelése makrók és scriptek segítségével.

A 8 tanóra során a résztvevők elsajátíthatják a Microsoft Visio 2010 használatát. Igény esetén további egy nap gyakorlással bővíthető az oktatás.

A tanfolyamon a hallgatók elsajátítják a Microsoft Office Word használatát, megismerkednek a szövegszerkesztéssel egészen az alapoktól egy professzionális dokumentum létrehozásáig. Az oktatás gyakorlati jellegű, folyamatosan gyakorlati példák megoldásán keresztül mutatjuk be a felhasználók mindennapi munkájához szükséges ismereteket. A hallgató a tanfolyam végére képes lesz levelek, körlevelek, listák, meghívók, beszámolók készítésére, valamint professzionális megjelenésű képekkel, ábrákkal illusztrált dokumentumok szerkesztésére, melyek megfelelnek a mai formai elvárásoknak.

Tanfolyam naptár

H K Sz Cs P Szo V
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Tanfolyam időpontok

Ha egyik időpont sem felel meg neked, de érdekel a tanfolyam, kérünk, hogy add le jelentkezésedet időpont nélkül! Új időpont felvételekor értesíteni fogunk.


Jelentkezésedet leadhatod a kitöltött jelentkezési lap visszaküldésével is