ITIL® v3 Service Transition e-learning + vizsga

Tanfolyam kódja:
MFITILSTE
Tanfolyam hossza:
13 tanóra, tetszőleges időpontban
Ára:
156 500 Ft + Áfa
Rövid ismertetés:

Az e-learning az ITIL® Service Transition vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Transition képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások átadását célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Transition vizsga díját is. Az ITIL® Service Transition képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Előfeltételek:

Az ITIL® Foundation képzésen való részvétel és sikeres vizsga, továbbá angol nyelvismeret.

Kiknek ajánljuk?

Az ITIL® Service Transition képzést mindenkinek ajánljuk, aki ITIL alapon informatikai rendszerek működtetésében vesz részt és szeretne felkészülni az ehhez kapcsolódó vizsgára, vagy szeretné tudását mélyíteni. Az e-learning vizsgafelkészítő különösen azoknak ajánlott, akik sűrű időbeosztásuk miatt egyéni ütemben akarnak tanulni.

Képzés nyelve:
Angol
Részletes leírás:

A kurzus három hónapos korlátlan online hozzáférést biztosít, melyben a vizsgakérdések, gyakorlatok és a fő technikák szerepelnek.

E-learning jellemzői:

  • Nemzetközileg akkreditált, hivatalos tananyag
  • Megszerezhető kreditpontok 
  • Bármikor, bárhonnan elérhető
  • Mobil és egyéb eszközökön is használható
  • Interaktív
  • Próbavizsgát és minta vizsgakérdéseket tartalmaz
  • Teljesítmény mérése az előrehaladással
  • Esettanulmányokat tartalmaz
  • Egyszeri vizsgázási lehetőséget tartalmaz

E-learning tananyagainkról bővebben itt olvashatsz.

Tematika:

1. INTRODUCTION TO SERVICE TRANSITION

1.1. The inputs and outputs from Service Transition as it interfaces with the other Service Lifecycle phases.
1.2. The fundamental aspects of Service Transition
1.3. The definitions of the aspects of Service Transition
 

2. SERVICE TRANSITION PRINCIPLES

2.1. The best practises of Service Transition in relation to stakeholder relationships
2.2. How to apply theses best practises
 

3. ORGANISING FOR SERVICE TRANSITION

3.1. The interfaces that exist between Service Transition and other organisational units and the „handover points”
3.2. What Service Transition needs Service Design and Service Operation, how it uses them and what it uses from them
3.3. The roles and responsibilities of Service Transition and how a Service Transition organisation would be structures to utilise these roles
 

4. CONSIDERATION OF TECHNOLOGY

4.1. Types of Service Asset and Configuration Management, Knowledge Management and workflow tools that can be used to back Service Transition
4.2. The technology requirements that support Service Transition, how these would be used and where these would be used
 

5. IMPLEMENTATION AND IMPROVEMENT OF SERVICE TRANSITION

5.1. The stages for introducing Service Transition into an organisation
5.2. The pre-requisites, challenges and risks involved in Service Transition.

Az IT Infrastructure Library (ITIL®) egy könyvgyűjteménnyel kezdődött, melyből mindegyik az IT Service Management egy specifikus területét fedte le. A 2000-es évek elején az  ITIL® v2 9 csoportba gyűjtötte a könyveket, amelyek az IT Management, az IT Applications és az IT Services különböző területein adnak iránymutatást. A sorozat 2007-ben és 2011-ben is frissítve lett, így megalkotva az ITIL® v3-at.

 

 

Vissza


Hasonló tanfolyamok listája:

A képzés célja az informatikai célok vizsgálati módszereinek bemutatása. A modulok feladata, hogy a hallgató átfogó képet kapjon a komplex informatikai rendszerek ellenőrzési feladatairól, eszközeiről és kapcsolatáról az üzleti területtel.

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést. Továbbá a tanfolyam segít felkészülni az ITIL Foundation (Syllabus 2011) vizsgára is.

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést, kiegészítve egy játékosabb gyakorlati szimulációs nappal.

Az e-learning az ITIL® Continual Service Improvement vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Continual Service Improvement képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások optimalizálását és fejlesztését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Continual Service Improvement vizsga díját is. Az ITIL® Continual Service Improvement képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az ITIL® e-learning az Expert vizsgára készíti fel a hallgatókat. A képzés az ITIL® Foundation és az Intermediate képzések, mint például az ITIL® MALC anyagára alapozva épül fel, így a hallgatók munkahelyi fejlődéséhez és karrierlehetőségeihez járul hozzá. A hallgatók az IT Service Management Business-ről, a vezetői teendőkről, a szervezeti kihívásokról, valamint az IT Service Management tervezéséről és alkalmazásáról tanulnak. A képzés ára tartalmazza az ITIL Expert vizsga díját is. Az ITIL® Expert képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az ITIL® E- learning a Foundation vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Foundation képzés a kulcsfogalmak, a terminológia és a különböző elemek megértését teszi lehetővé, amely a hallgatók munkahelyi fejlődéséhez és széleskörű karrierlehetőségeikhez járul hozzá. Az e-learning ára tartalmazza a Foundation vizsga díját is. Az ITIL® Foundation képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Managing Across the Lifecycle vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Managing Across the Lifecycle képzés az ITIL® keretrendszeréből az informatikai rendszerek teljes életciklus alatt történő menedzsmentjét célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Managing Across the Lifecycle vizsga díját is. Az ITIL® Managing Across the Lifecycle képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Practitioner vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Practitioner képzés az ITIL® keretrendszerének a mindennapi munkában való gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit ismerteti meg, így támogatva a hallgatókat az üzleti céljaik megvalósításában. Az e-learning ára tartalmazza a Practitioner vizsga díját is. Az ITIL® Practitioner képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg. 

Az e-learning az ITIL® Service Design vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Design képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások megtervezését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Design vizsga díját is. Az ITIL® Service Design képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg. 

Az e-learning az ITIL® Service Operation vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Operation képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások működtetését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Operation vizsga díját is. Az ITIL® Service Operation képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Service Strategy vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Strategy képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatásokkal kapcsolatos stratégiai szintű feladatokat célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Strategy vizsga díját is. Az ITIL® Service Strategy képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.g.