ITIL® v3 Service Design e-learning + vizsga

Tanfolyam kódja:
MFITILSDE
Tanfolyam hossza:
13 tanóra, tetszőleges időpont
Ára:
156 500 Ft + Áfa
Rövid ismertetés:

Az e-learning az ITIL® Service Design vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Design képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások megtervezését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Design vizsga díját is. Az ITIL® Service Design képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg. 

Előfeltételek:

Az ITIL® Foundation képzésen való részvétel és sikeres vizsga, továbbá angol nyelvismeret. 

Kiknek ajánljuk?

Az ITIL® Service Design képzést mindenkinek ajánljuk, aki ITIL alapon informatikai rendszerek kialakításában, tervezésében vagy vezetésében vesz részt és szeretne felkészülni az ehhez kapcsolódó vizsgára vagy szeretné tudását mélyíteni. Az e-learning vizsgafelkészítő különösen azoknak ajánlott, akik sűrű időbeosztásuk miatt egyéni ütemben akarnak tanulni.ni.

Képzés nyelve:
Angol
Részletes leírás:

A kurzus három hónapos korlátlan online hozzáférést biztosít, melyben a vizsgakérdések, gyakorlatok és a fő technikák szerepelnek.

E-learning jellemzői:

  • Nemzetközileg akkreditált, hivatalos tananyag
  • Megszerezhető kreditpontok 
  • Bármikor, bárhonnan elérhető
  • Mobil és egyéb eszközökön is használható
  • Interaktív
  • Próbavizsgát és minta vizsgakérdéseket tartalmaz
  • Teljesítmény mérése az előrehaladással
  • Esettanulmányokat tartalmaz
  • Egyszeri vizsgázási lehetőséget tartalmaz

E-learning tananyagainkról bővebben itt olvashatsz.

Tematika:

1. INTRODUCTION TO SERVICE DESIGN

1.1. The contents and use of Service Design Packages
1.2. The fundamental aspects of Service Design
1.3. Service Acceptance Criteria and how to use them to create value
 

2. PRINCIPLES OF SERVICE DESIGN

2.1. The measurement systems and metrics
2.2. Designing and utilising the Service Portfolio to enhance business value
2.3. Designing service solutions related to a customer’s needs
 

3. SERVICE DESIGN PROCESSES

3.1. The flow of Service Design in relation to the business and customer
3.2. The interaction of Service Design processes
3.3. The five Design Aspects and how they incorporate into the Service Design process
 

4. IMPLEMENTATION AND IMPROVEMENT OF SERVICE DESIGN

4.1. The six-stage implementation/improvement cycle and how the actions in each stage of the cycle are applied.
4.2. Business Impact Analysis, risk assessment and Service Level Requirements and how they can affect service design solutions.
 

5. ORGANISING FOR SERVICE DESIGN

5.1. The Service Design roles and responsibilities, how they are used, where they are used and how a Service Design organisation would be structured to use these roles.

Az IT Infrastructure Library (ITIL®) egy könyvgyűjteménnyel kezdődött, melyből mindegyik az IT Service Management egy specifikus területét fedte le. A 2000-es évek elején az  ITIL® v2 9 csoportba gyűjtötte a könyveket, amelyek az IT Management, az IT Applications és az IT Services különböző területein adnak iránymutatást. A sorozat 2007-ben és 2011-ben is frissítve lett, így megalkotva az ITIL® v3-at.

 

 

Vissza


Hasonló tanfolyamok listája:

A képzés célja az informatikai célok vizsgálati módszereinek bemutatása. A modulok feladata, hogy a hallgató átfogó képet kapjon a komplex informatikai rendszerek ellenőrzési feladatairól, eszközeiről és kapcsolatáról az üzleti területtel.

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést. Továbbá a tanfolyam segít felkészülni az ITIL Foundation (Syllabus 2011) vizsgára is.

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést, kiegészítve egy játékosabb gyakorlati szimulációs nappal.

Az e-learning az ITIL® Continual Service Improvement vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Continual Service Improvement képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások optimalizálását és fejlesztését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Continual Service Improvement vizsga díját is. Az ITIL® Continual Service Improvement képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az ITIL® e-learning az Expert vizsgára készíti fel a hallgatókat. A képzés az ITIL® Foundation és az Intermediate képzések, mint például az ITIL® MALC anyagára alapozva épül fel, így a hallgatók munkahelyi fejlődéséhez és karrierlehetőségeihez járul hozzá. A hallgatók az IT Service Management Business-ről, a vezetői teendőkről, a szervezeti kihívásokról, valamint az IT Service Management tervezéséről és alkalmazásáról tanulnak. A képzés ára tartalmazza az ITIL Expert vizsga díját is. Az ITIL® Expert képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az ITIL® E- learning a Foundation vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Foundation képzés a kulcsfogalmak, a terminológia és a különböző elemek megértését teszi lehetővé, amely a hallgatók munkahelyi fejlődéséhez és széleskörű karrierlehetőségeikhez járul hozzá. Az e-learning ára tartalmazza a Foundation vizsga díját is. Az ITIL® Foundation képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Managing Across the Lifecycle vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Managing Across the Lifecycle képzés az ITIL® keretrendszeréből az informatikai rendszerek teljes életciklus alatt történő menedzsmentjét célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Managing Across the Lifecycle vizsga díját is. Az ITIL® Managing Across the Lifecycle képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Practitioner vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Practitioner képzés az ITIL® keretrendszerének a mindennapi munkában való gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit ismerteti meg, így támogatva a hallgatókat az üzleti céljaik megvalósításában. Az e-learning ára tartalmazza a Practitioner vizsga díját is. Az ITIL® Practitioner képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg. 

Az e-learning az ITIL® Service Operation vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Operation képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások működtetését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Operation vizsga díját is. Az ITIL® Service Operation képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Service Strategy vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Strategy képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatásokkal kapcsolatos stratégiai szintű feladatokat célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Strategy vizsga díját is. Az ITIL® Service Strategy képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.g.

Az e-learning az ITIL® Service Transition vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Transition képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások átadását célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Transition vizsga díját is. Az ITIL® Service Transition képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.