ITIL® v3 Foundation vizsgafelkészítő szimulációval

Tanfolyam kódja:
MFITIL2
Tanfolyam hossza:
32 tanóra, 4 egymást követő nap, napi 8 tanóra, 9.00-16.30
Ára:
199 500 Ft + Áfa
Akciók:

Online kedvezmény

Oktató:
Rövid ismertetés:

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést, kiegészítve egy játékosabb gyakorlati szimulációs nappal.

Előfeltételek:

Angol nyelv alapfokú ismerete, tekintettel arra, hogy a tananyag és a vizsga is angol nyelvű.

Kiknek ajánljuk?

Mindenkinek ajánljuk, akinek szüksége van az informatikai szolgáltatások üzemeltetéséhez, irányításához és fejlesztéséhez szükséges ismeretek, gyakorlatok elsajátítására. Mindemellett egy nem hagyományos oktatási módszerrel történő gyakorlatiasabb elsajátítás segítségével szeretne mélyebb ismereteket szerezni a témában.

Képzés nyelve:
Magyar, igény esetén angol
Részletes leírás:

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést.

A 3 napos vizsgafelkészítő kurzus kiegészül egy 4. nappal, mely egy szimulációs játék (The Hubble Space Telescope (HST)). A plusz napon játékos formában, tapasztalati úton tehetnek szert a hallgatók mélyebb ismeretekre. A kiegészítő nap célja, hogy a hallgatók könnyebben ültethessék át az ITIL v3 Foundation tananyagot a gyakorlati életbe, a szimuláció alapja a Hubble űrtávcső.

A tananyagaink angol nyelvűek, az oktatás magyar nyelven magyar oktatóval történik.

Továbbá a tanfolyam segít felkészülni az ITIL Foundation (syllabus 2011) vizsgára is, mely letehető tesztcenterünkben. Vizsgával kapcsolatos információkért látogasson el Vizsgáztatás menüpontunkra.

 

VIZSGAFELKÉSZÍTŐ:

1. Az ITIL bemutatása

1.1. Az ITIL története
1.2. Az ITIL működési környezete
1.3. v3 2011 Edition
1.4. Az ITIL ISO-s változata (ISO/IEC 20000)

 

2. Vállalati folyamatok szabályozása

2.1. Folyamatmodellek
2.2. Informatikai folyamatok meghatározása
2.3. Folyamatok értékteremtése, bevételei – költségei

 

3. Szolgáltatásstratégia

3.1. Az általános IT stratégia és a szolgáltatásstratégia
3.2. Pénzügyi mutatók, gazdaságossági megtérülési számítások, TCO, ROI
3.3. Portfólió menedzsment, igénykezelés
3.4. Kockázatmenedzsment alapok, üzleti kapcsolatok menedzselése

 

4. Szolgáltatások tervezése

4.1. Rendelkezésre állás, biztonság, szolgáltatásfolytonosság
4.2. Szükséges informatikai kapacitások meghatározása
4.3. Szolgáltatási szintek meghatározása, felügyelete
4.4. IT beszállítók kezelése, elvárások meghatározása

 

5. Szolgáltatás-bevezetés

5.1. Kiadáskezelés
5.2. Konfigurációmenedzsment
5.3. Változáskezelés
5.4. Eredményességi kritériumok vizsgálata, monitorozása

 

6. Szolgáltatás-üzemeltetés

6.1. Incidens- és problémakezelés
6.2. Hozzáférések kezelése
6.3. Események kezelése

 

7. Ügyfélszolgálati tevékenységek

 

8. Folyamatos szolgáltatás-fejlesztés

8.1. Szolgáltatások mérése, elemzése
8.2. Naplóelemzési módszerek
8.3. Fejlesztési módszertanok
8.4. Statisztikai módszerek

 

9. Az ITIL alkalmazása a gyakorlatban

 

SZIMULÁCIÓ:

1. A szimuláció célkitűzése - Hubble úrtávcső

 

2. Hubble úrtávcső - tények

2.1. Alapadatok
2.2. Az úrhajó tulajdonságai
2.3. A küldetés kezdete
2.4. Pálya paraméterek
2.5. Fő teleszkóp
2.6. Műszerek

 

3. IT Service Management a Hubble úrtávcső példáján keresztül - Csoportmunka

3.1. Quiz
3.2. Fogalmak használata a Hubble úrtávcső esetében
3.3. Üzleti eset: A Hubble úrtávcső finanszírozása
3.4. A „probléma” kezelése
3.5. Folyamatos szolgáltatásfejlesztés
Vissza


Hasonló tanfolyamok listája:

Az oktatás kialakításának célja, hogy a felhasználók elsajátítsák az informatikai biztonság alapjait és az őket érintő fenyegetettségek felismerésének és elhárításának eszközeit, tudatosan tegyenek az információk biztonságáért, tisztában legyenek az adatvédelem sajátosságaival.

A képzés célja az informatikai célok vizsgálati módszereinek bemutatása. A modulok feladata, hogy a hallgató átfogó képet kapjon a komplex informatikai rendszerek ellenőrzési feladatairól, eszközeiről és kapcsolatáról az üzleti területtel.

A tanfolyam célja, hogy a résztvevők megismerjék az informatikai szolgáltatások menedzsmentjére, üzemeltetésére és fejlesztésére alkalmazható gyakorlatokat, melyek nagyban segítik a szolgáltatások minőségének javítását, illetve a szabályozásra vonatkozó követelményeknek való megfelelést. Továbbá a tanfolyam segít felkészülni az ITIL Foundation (Syllabus 2011) vizsgára is.

Az e-learning az ITIL® Continual Service Improvement vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Continual Service Improvement képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások optimalizálását és fejlesztését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Continual Service Improvement vizsga díját is. Az ITIL® Continual Service Improvement képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az ITIL® e-learning az Expert vizsgára készíti fel a hallgatókat. A képzés az ITIL® Foundation és az Intermediate képzések, mint például az ITIL® MALC anyagára alapozva épül fel, így a hallgatók munkahelyi fejlődéséhez és karrierlehetőségeihez járul hozzá. A hallgatók az IT Service Management Business-ről, a vezetői teendőkről, a szervezeti kihívásokról, valamint az IT Service Management tervezéséről és alkalmazásáról tanulnak. A képzés ára tartalmazza az ITIL Expert vizsga díját is. Az ITIL® Expert képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az ITIL® E- learning a Foundation vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Foundation képzés a kulcsfogalmak, a terminológia és a különböző elemek megértését teszi lehetővé, amely a hallgatók munkahelyi fejlődéséhez és széleskörű karrierlehetőségeikhez járul hozzá. Az e-learning ára tartalmazza a Foundation vizsga díját is. Az ITIL® Foundation képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Managing Across the Lifecycle vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Managing Across the Lifecycle képzés az ITIL® keretrendszeréből az informatikai rendszerek teljes életciklus alatt történő menedzsmentjét célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Managing Across the Lifecycle vizsga díját is. Az ITIL® Managing Across the Lifecycle képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Practitioner vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Practitioner képzés az ITIL® keretrendszerének a mindennapi munkában való gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit ismerteti meg, így támogatva a hallgatókat az üzleti céljaik megvalósításában. Az e-learning ára tartalmazza a Practitioner vizsga díját is. Az ITIL® Practitioner képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg. 

Az e-learning az ITIL® Service Design vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Design képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások megtervezését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Design vizsga díját is. Az ITIL® Service Design képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg. 

Az e-learning az ITIL® Service Operation vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Operation képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások működtetését célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Operation vizsga díját is. Az ITIL® Service Operation képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

Az e-learning az ITIL® Service Strategy vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Strategy képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatásokkal kapcsolatos stratégiai szintű feladatokat célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Strategy vizsga díját is. Az ITIL® Service Strategy képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.g.

Az e-learning az ITIL® Service Transition vizsgára készíti fel a hallgatókat. Az ITIL® Service Transition képzés az ITIL® keretrendszeréből a szolgáltatások átadását célozza meg. Az e-learning ára tartalmazza a Service Transition vizsga díját is. Az ITIL® Service Transition képzés az Axelos nevében a BCS által akkreditált, és a hallgatók a képzésnek megfelelő kreditpontokat szerzik meg.

A nagyvállalati információs rendszerek védelmi követelményeinek és megoldásainak bemutatása. A modul feladata, hogy a hallgató átfogó képet kapjon az információ védelmének aspektusairól, a védelmi rendszerek lehetőségeiről és korlátairól.

A Scrum Master e-learning a vizsgára készíti fel a hallgatókat, mely során megtanulják, hogy hogyan használják az agilis szoftverfejlesztés módszertanát az önszerveződéshez és a gyors változtatások kivitelezéséhez és megismerik a Scrum és az Agile keretrendszereit. A képzés ára tartalmazza a kapcsolódó vizsga díját is.

A Scrum Product Owner e-learning a vizsgára készíti fel a hallgatókat, mely során megtanulják, hogy hogyan használják az agilis szoftverfejlesztés módszertanát Product Ownerként dolgozva.

Tanfolyam naptár

H K Sz Cs P Szo V
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Tanfolyam időpontok

Ha egyik időpont sem felel meg neked, de érdekel a tanfolyam, kérünk, hogy add le jelentkezésedet időpont nélkül! Új időpont felvételekor értesíteni fogunk.


Jelentkezésedet leadhatod a kitöltött jelentkezési lap visszaküldésével is